Friday, August 20, 2010

Silap yang dikesali

It's was all my mistakes..:(

Saya tidak sepatutnya mengubah template blog ini tanpa membuat backup bagi template yang sedia ada. Kini, inilah hasilnya. Saya jadi malas dan sedikit menurunkan motivasi saya untuk berblogging..:(.

Header bagi template ini pun double (lihat tajuk blog). Ada siapa-siapa yang tahu kah untuk mengatasi masalah ini?

MENYESALNYA...:(

oH, dengan kecekalan dan sedikit kemahiran saya berjaya mengubah semula template blog ini seperti yang saya mahu, walau bukan seperti yang asal..

Eh kenapa iklan nuffnang ni banyak pula yang datang sekitar jam 10.30pm ke atas? ada sesuatu yang tidak kena dengan setting timing saya ke? mungkin GMT di mana-mana?

:( Sedih lagi, bila saya scroll down ke bawah blog, rupanya posting yang saya buat ni berulang 2 kali. Apa yang silap ya? dalam page elements, terdapat 2 gadget untuk posting dan kedua-duanya tidak ada butang remove. Apa masalahnya ni? Kawan-kawan tolong bantu ya.

gambaran dalam page elements blog TULUS DARI HATI (perasaan kah, blog post gadget tu double? cuma yang sebelah atas, boleh diubah kedudukannya)


kandungan dalam blog posts gadget, tidak ada REMOVE button. Kalau ada, mudah saja, just remove salah satu gadget ni.

21/8/2010 @ 9.30PM

YAHOOOO...!!!
I made it...
:)
akhirnya saya berjaya menemui apa sebenarnya masalah dengan seting blog saya (posting berganda) dan berjaya mengubahnya kepada yang normal..

HAPPY MODE..:)

4 comments: