Wednesday, August 18, 2010

Sejarah?...:)

Hye..

Terima kasih kepada semua pengunjung yang sering datang ke blog ini, sudi tinggalkan komen, menjadi follower dan sudi klik pada iklan nuffnang.
sebenarnya saya bukannya baru dalam dunia blogging ini, saya sudah mula mempunyai blog pada tahun 2007, waktu itu memang sangat aktif dan berjaya mempengaruhi (rasanya) seorang kawan yang juga penulis blog yang aktif kini, untuk menghasilkan blog. But, since last year my passion in blogging is getting less and less dan ada sampai 1 tahap saya tidak akan mengemaskini blog saya selama sebulan. Setakat ini saya mempunyai 3 blog, termasuk yang ini, tetapi hanya ini - TULUS DARI HATI yang masih aktif, yang 1 telah dihapuskan (deleted address), dan yang 1 lagi telah di locked untuk tatapan orang lain.

Ok cukup untuk pengenalan ini..:)

seterusnya saya ingin kongsikan sentuhan kreatif seorang rakan yang telah mengedit gambar saya sempena hari jadi saya tahun ini iaitu DreamChaser-klik. Saya sangat berpuas hati dengan hasil tangan yang dia lakukan..:) TQ ya.



Aku hanyalah seorang wanita
 bermata sepet tanpa kelopak
yang selalu mengimpikan sepasang mata
yang besar dan galak dengan kelopak.............................(bersambung)

4 comments: