Sunday, January 20, 2013

Coretan Hari Isnin

Banjir yang datang kali kedua mula surut pagi ini. Suasana pagi ini pula agak terang. Hopefully no more rain, sebab kalau hujan turun lagi, alamat banjir kali ketiga akan datang bila-bila masa.

Nasib parking kancil depan rumah yang sudah kena simen, jadi tidaklah teruk sangat air masuk dalam Kancil. Setakat jam 11.30 malam air di kawasan rumah dalamnya sudah melebih paras lutut saya.

Main blog saya sudah berjaya "melepaskan diri" dari si penghacker durjana. Nama si tukang hacker itu ialah BangladeshCyberArmy. 

Terima kasih kepada seseorang yang berusaha sedaya upaya untuk solving the problem. Rupanya mudah saya, cuma saya yang kurang pandai. Hehe

Lepas berjaya urus main blog, dia tolong pula imported my posts from main blog itu to the mirror site as I said that saya tidak akan renew lagi domain itu selepas tarikh luput bulan Julai ini. Meaning, saya akan berblog sepenuhnya menggunakan mirror site ini.

Kemungkinan besar I will take emergency leave hari ini kalau air di jalan raya belum surut dan peratusan bahawa saya tidak kerja hari ini ialah 89%.

Last night, buat refleksi diri dan tertanya-tanya apa pencapaian saya dalam bulan Januari ini? Belum ada. Anda semua bagaimana?

No comments:

Post a Comment