Sunday, March 6, 2011

Wake up around 7.14am this morning. After reading some articles in my Reader Digest latest collection, I start doing my laundry with washing machine (usually I do it with hand wash), that located in our kitchen area.  While waiting for my laundry ready, I was cleaning the kitchen area at the same time. 2 work completed in a time.  YUHUUUU.......(^_^)

Selepas siap jemur kain (mesti juga dijemur walau kena spin oleh mesin, supaya bau harum kalau kena matahari), I prepared my breakfast. Well having breakfast is my routine even though I skipped it sometimes. And here goes my breakfast meals for today.

tea lipton kurang manis (tidak manis..hehe)  dan ubi manis rebus


yummy ?..:)

Biasanya ubi manis rebus dimakan bersama kelapa parut, tetapi benda itu tidak ada, jadi makan kosong saja lah.

EPO


Vit. C

selepas breakfast, saya akan makan makanan tambahan iaitu EPO dan Vitamin C.

Untuk lunch? macam mau makan Kuew tiaw goreng pula macam si Mia masak tu.

Macamana dengan kawan-kawan blogger semua? breakfast apa tadi? lunch apa nanti?

1 comment:

  1. bah Cath lepas masak jangan lupa kasi upload gambar kuey teow ko di blog.....hehehehe

    ReplyDelete