Thursday, March 3, 2011

networkedblogs..

Hye semua. Nampak kah perubahan pada blog TULUS DARI HATI ini? Perubahan apa ya? Warna, setting? Inda ada pun..Nah, bukan perubahan itu ya. Kalau pengunjung semua stay lebih lama lagi pada blog ini mesti akan perasaan ada dua widget yang saya telah tambah. first is my churp churp images (yang boleh diklik), which is I added last monday (if I'm not mistaken). Keduanya ialah widget Networked Blogs yang baru saya add beberapa saat tadi. 


Networked Blogs? secara jujurnya saya masih agak bingung dengan application ini, but after doing some reading (ceh, reading kunun), I find out that, application ini boleh meningkatkan kefamousan blog seseorang itu (betulkah begitu? pls correct me if I'm wrong)...:) So, harap semua sudi menjadi followers saya di Networked blogs pula dan JUTAAN TERIMA KASIH kepada semua blogger yang menjadi followers blog saya.

Membalas "follow"- saya juga sedang berusaha untuk membalas "follow" rakan-rakan blogger yang telah menjadi followers sepanjang saya "diactivate" dari dunia blog for almost 3 months ago. Agak banyak juga yang belum saya follow back, so harap semua boleh bersabar ya.

No comments:

Post a Comment