Friday, September 3, 2010

PingMe

Baik, kali ini saya akan berkongsi tentang satu page blog yang menyediakan perkhidmatan PING post iaitu dikenali sebagai PingMe. Pada mulanya saya mendapat maklumat ini dari seorang rakan blogger iaitu Puteri Cinta Hati yang mana post terbaru beliau menceritakan tentang ping mengeping ini. Selepas membaca post beliau itu, barulah saya berjumpa dengan pemilik sebenar PingMe yang best ini iaitu Yanmie yang telah bersusah payah mengajar saya untuk menge-Ping post saya yang pertama.

Menurut sumber dalam PingMe, kaedah menge-Ping post ini boleh membantu bloggers untuk mempromosikan blog atau entry terbaru mereka dan secara tidak langsung boleh meningkatkan trafik blog masing-masing. So, tunggu apa lagi? Jom kita Ping kan entry baru kita di Pingme

4 comments: