Wednesday, September 22, 2010

Medley Post..

Medley post..bukan lagu tau tapi cerita-ceriti yang digabungkan dalam satu post..(^_^)

OK 1st, sekitar jam 7.45am tadi, blog ini menerima Followersnya yang ke 100. Hadiah? oOOoOO..tiada hadiah lah..:) tapi terima kasih kepada( bidadari <------Klik untuk kenal) yang telah menjadi pengikut TULUS DARI HATI yang ke 100. Terima kasih yang tidak terhingga juga kepada semua bloggers yang sudi menjadi pengikut blog ini. Untuk itu, saya hadiahkan sejuta lemon-lemon di persekitaran udara anda..semoga harum semerbak alam ini..:)

I supporting their product! Nah, nampakkah Versaline ads sedang running di blog saya?

Saya membeli produk mereka..:). Walaupun produk yang saya beli itu bukanlah yang sedang diiklankan, tapi rasanya saya masih dikira menyokong mereka. Produk Versaline yang saya beli ialah Healthy white -skin lightening lotion. Saya memang plan untuk membelinya, sebab lengan saya mempunyai ton warna. Mungkin disebabkan saya selalu memakai baju lengan pendek kalau tidak ke tempat kerja, jadi bahagian yang tidak bertutup tu, menjadi gelap sedikit. So harap-harap lotion ini boleh membantu saya mengatasi masalah ini

stuffs yang lain
(Loreal Dermo-Expertise, Pantene & Dettol-shower gel- shower gel ni free item bila beli 2 tin Shieldtox..)
Saya menggunakan produk Loreal lebih kurang 10 atau 9 tahun lepas. Bermula dari White Perfect, kemudian kepada Pure Zone (time tu ada mslh jerawat), tukar lagi kepada white perfect, kepada Revitalift, pakai anti kedutan bawah mata, dan banyak lagi lah produk Loreal yang saya pernah pakai, so yang terbaru ialah set krim siang dan malam. So far, ok juga guna produk ini. Tidak ada masalah sangat. Namun demikian, saya juga pernah menjadi pengguna yang agak lama kepada produk Olay (lebih kurang 2 tahun, Fair & Lovely (time sekolah), Ponds (time di Universiti), Garnier (sebulan saja). Tapi LOREAL tetapi di hati.

Loreal Day & Night face cream


Sup sayur (ini menu diet saya, sedap tapi teringat pula kawan kat Pahang, mesti kalau dia nampak dia akan cakap sup air hujan..hahaha)


Masih rindu akan kampung. Ayam Jantan ini warnanya cantik. Bersih dan tinggi.


Nah, ini girlfriendnya..Kecil ja tapi consider cute la. Ini pun bersih. Tidak tahu macamana mereka menjaga kebersihan badan. Mandi kali kan..(*_*)

5 comments: